Kunnanhallitus, kokous 1.9.2025

Pöytäkirja on tarkastettu

§ 228 Markkinointikatsaus

HOLDno-2023-78

Valmistelija

  • Turkka Rantanen, hallinto- ja talousjohtaja, turkka.rantanen@hollola.fi

Perustelut

Kuntastrategiassa yksi keskeinen painopiste on kunnan viestintä ja markkinointi. Tämän tueksi on laadittu markkinointiohjelma, jonka tavoitteena alkuvaiheessa on ollut nostaa sekä Facebookin että Instagramin seuraajamääriä, lisätä videosisältöjä ja kiinnittää huomiota julkaisujen selkeyteen. Kiinnostavuuden ja laajan seuraajamäärän kautta, yleinen tietoisuus kunnasta saadaan kasvuun.

Vuoden 2024 aikana Facebook-seuraajien määrä kasvoi 6%, Instagram-seuraajien +16% ja rekrytoinneille merkityksellinen LinkedIn +43%. Sisältöön panostaminen näkyy selkeänä nousuna sekä niiden seurannassa kuin niihin reagoimisessa.

Hallinto- ja talousjohtaja antaa katsauksen markkinointi- ja viestintätoimien toteutumisesta.

Ehdotus

Esittelijä

  • Päivi Rahkonen, kunnanjohtaja, paivi.rahkonen@hollola.fi

Kunnanhallitus merkitsee katsauksen tiedoksi.

Päätös

Merkittiin tiedoksi.

Tiedoksi

-

Muutoksenhaku

Oikaisuvaatimusta tai kunnallisvalitusta ei saa tehdä päätöksestä, joka koskee:

  • vain valmistelua tai täytäntöönpanoa (KuntaL 136 §)
  • virka- tai työehtosopimuksen tulkintaa tai soveltamista ja viranhaltija on jäsenenä viranhaltijayhdistyksessä, jolla on oikeus panna asia vireille työtuomioistuimessa (KVhl 50 § 2 mom.)
  • etuosto-oikeuden käyttämättä jättämistä (EtuostoL 22 §)
  • oppilaan arviointia (Perusopetuslaki 22 ja 42 c §).

Riita-asia käsitellään käräjäoikeudessa.